Dobrý den, jsem rok a půl vdaná (podruhé),jinak spolu bydlíme 4 roky.Všechno bylo celkem v pohodě,samozřejmě,nějaké neshody byli,to pramenilo z nevyřešených předchozích vztahů (děti,rozvod atd.)Ale v loni někdy v listopadu – prosinci si manžel našel kamarádku na sociální síti.Přistěhoval se sem,chápu to,dřív mu stačili společní známí,které jsem tady měla já,ale najednou mu to nestačilo,tak si našel kamarádku.Mě se to nelíbí,mám špatné zkušenosti z předešlého vztahu.Ex manžel vždycky taky tvrdil,že jde jenom o kamarádku.Od té doby to s naším manželstvím jde s kopce.Když se doma pohádáme,tak se manžel sbalí a jede k ní.Tvrdí,že s ní nic nemá.Včera dokonce se sbalil po menší hádce a nebyl doma celou noc,snažila jsem se mu dovolat,měl mobil vyplý,nikdy toto neudělal.Psychicky mě s ní vydírá,pokud chci mít doma klid,tak musím dělat co chce manžel.Když chce někam jít,mě se nechce,tak musím,jinak by šel s ní.Nevím,jestli je normální,aby za kamarádkou chodil 3x týdně.Mám manžela ráda,nechci ho ztratit,i moje děti (z prvního manželství) ho mají moc rádi,obzvlášť starší syn to nese špatně,ty naše hádky a jeho odchody z domu.Zkoušela jsem s ním o tom mluvit,tvrdí,že nic špatného nedělá,chce mít jenom kamarádku sám pro sebe.A že se jí nezvdá.Ale sám viděl,že pokud tam 14 dní nešel,nemluvil o ní,bylo doma fantasticky.Poraďte mi prosím co mám dělat,nechci ho ztratit,tu jeho kamarádku znám jenom z doslechu,nikdy mi jí nepředtavil.Děkuji předem za radu. Jarka

Milá Jarko, nějak mi na tom něco nehraje… kamarádky – to beru. Ale partnerský vztah je exluzivní… partner s Vámi hraje přesilovou, mocenskou hru… nehrajte ji s ním… jestli chce jít, at jde… nejste jeho loutka a bojem mu to nedokážete… C ("Psychicky mě s ní vydírá,pokud chci mít doma klid,tak musím dělat co chce manžel.Když chce někam jít,mě se nechce,tak musím,jinak by šel s ní.Nevím,jestli je normální,aby za kamarádkou chodil 3x týdně -NENÍ) Zůstante svobodná, nezávislá lvice, jen svou září můžete být přitažlivá. Držím palce.