V sobotu večer jsem se hodně opila a ubec si nic nepamatuju. Ráno mi kámošky řikají,že jsem se svíkla kalhoty a kámoš mě prstil a vykousli jsme se ae u toho byli aspon 5 kluku. A nedaleko i můj kluk,ptala jsem se ho jestli se na mně zlobí on ne. A jeden s kámošů natočil video a asi to bude na internetu. Ae mě to furt trápí. Poraďte co mám dělat.

Milá Luss, asi bys mohla vylepšit svůj vztah k sobě a svému tělu. Projevila jsi svému tělu neúctu už tím, že jsi se opila… Ten slovník ohledně intimních úkonů je hrubý a s milováním nemá nic společného… Sama se rozhodni, zda tak chceš pokračovat nebo chceš od života něco hezčího – třeba lásku, něžnost, úctu… Ohledně zákona v té věci to nemohu říci jednoznačně – nevím,kolik let ti je, ani jak to video vypadá, je pravděpodobné, že by to celé mohlo být posuzováno jako zneužítí…