anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý večer, pujdu rovnou k věci. Mám neschody se sousedy, který trvají již tři měsíce. Neschody nazývám v podobě urážek na mou osobu, velice vulgární a nemístné. Tato rozepře mě vždy psychicky položí až k zemi a přes noc mám hrozné sny. Křičím a brečím ze spaní. Potřebovala bych poradit tak se zbavit takovýchto nočních mur a abych se v klidu vyspala. Není to už nemoc když pořád ze spaní křičím a brečím? děkuju za radu:(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Petro, cesta ke zbavení se nočních můr je poznat své narušené emoční pole a zharmonizovat ho. Vzhledem k tomu, že v té věci nejste cvičená, je vhodné dojít si k psychoterapeutovi na léčebné meditace. Jinými slovy, je třeba zharmonizovat sebe, svou mysl a vytvořit si ochranu – útoky nebrat osobně – předpokládám, že vy neútočíte. Také doporučuji konzultace s psychoterapeutem, se kterým si utřídíte myšlenky, postoje a naleznete adekvátní postoj k celému konfliktu a treba i řešeni. Držím palce.