dobry den, muj problem se tyka toho, ze ziji ve Svycarsku..puvodne to mela byt kratka navsteva, nasla jsem si zde vsak pritele azustala.Problem je v tom, ze nejsem schopna se tu jakymkoli zpusobem pokusit citit skopojena…mam praci, ktera me nebavi, nejsou tu cessti lide, nemam se s kym jit pobavit. Pritel se mnou sice vyrazi do spolecnosti, ale pravdou je, ze se mi nechce byt porad jen s nim… presto kdyz jde sam, delam sceny, ze budu zase sama doma.v Cesku jsem byla samostatna bytost se spoustou kamaradu, zde si pripadam jak malomyslna bytost.Vytoci me kazda malickost, jsem neustale unavena a podrazdena…zacala jsem pit, hrave zvladnu i 3 lahve vina, aniz bych pocitovala nasledky.S pritelem jsem o tom vsem mluvila a pravdou je, ze jsme zkusili vsechno mozne k memu pocitu spokojenosti, ten se vsak nedostavuje a ja se menim v alkoholickou, depresivni bytost…chtela bych poradit jak z toho ven, jak nejak zacit…Do Ceska se vratit prozatim nemohu a kvuli priteli ani nechci.Chci se tu naucit zit, jen nevim jak…dekuji za odpoved a radu. Veronika

Milá Verunko, domov – pocit zakořeněnosti – pocit, že jsem na správném místě…, že někam patřím… do určité míry je tento pocit přenositelný – po emailu vám toto však nemohu zprostředkovat… Tak obyčejně prozaicky: když cítíte, že v cizině jste schopná fungovat jako depresačka a alkoholička, tak si udělejte obyčejnou úvahu o tom, co vám pokračování pobytu v cizině přinese a vezme a co vám přinese a vezme návrat do vlasti… nebojte se odvážných i kombinovaných řešení, které budou v souladu s Vaším cítěním. Mějte se co nejlépe a držím palce.