anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den. V lednu mi partner po téměř 20 letech soužití přiznal nevěru. Druhý vztah trvá od podzimu. Přítel se se mnou rozcházet nechce. Vím, že mě má stále rád, vždy jsme si velice rozuměli, máme stále společné plány. Ale bohužel není schopen prý teď druhý vztah ukončit. Máme za sebou 5 let plných těžkých nemocí a úmrtí v rodině, vím že i tohle mohlo mít na náš vztah velký vliv. Vychovali jsme spolu tři báječné děti. Žijeme hodně aktivně, náš vztah byl vždy vřelý a plný lásky. Stále nemohu pochopit co se děje. Dosud jsem vztah více méně tolerovala. Chodí k ní na dvě noci v týdnu. Pokud jsme spolu, je nám dobře a dokážeme si společný čas užít. Ty příchody a odchody mě vyčerpávají, žiji jako na houpačce, je to pro mě velice těžké. Vím, že to musím buď zvládnout, nebo ukončit. Snažím se to všechno pochopit, ale někdy nevím co dělat dál, jak z toho ven. Předem velice děkuji za Váš názor. Jaryna

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
MIlá Jarynko, je zřejmé, že jste velmi vyspělá a statečná bytost… To, že Vás tento trojúhelník vyčerpává, není nic překvapivého. Znám příběhy vskutku různé – že se manžel do vztahu vrátil třeba i po 2letech, že paraelní vztahy fungovaly i 20let… a že paraelní vztahy vedly k rozpadu původního vztahu… že všichni tři spolupracovali… Důležité je, abyste pečovala o sebe a věděla, že si neubližujete… Můžete společně, ale třeba i vy sama si zajít na konzultaci… abyste našla cestu ke své vnitřní královně, která bude mít dobrý pocit, ze správy svého království…