Dobrý den, je mi 32 let a zemřel mi manžel, bylo mu 33 let. Měl srdeční vadu, o které nikdo nevěděl. Poradíte mi prosím, jak tuto skutečnost vysvětlit našemu téměř čtyřletému synovi? Co mu říci, aby si s sebou do života nenesl nějaké trauma? Moc děkuji za Vaši pomoc. Romana

Milá Marie, váš příběh na mne působí tak, že jste z dobré vůle vyčerpala své energetické zdroje, že jste z různých příčin přepínala své psychické síly. Hospodařit se svými zdroji tak, aby byly v rovnováze je naší poviností, patří do toho i naslouchat potřebám svého těla i duše, poskytnout sama sobě péči alespoň takovou, jakou dáváte okolí. Vaše duše volá po odpočinku a regeneraci sil. V tuto chvíli si netroufám radit vám, jak si přeorganizovat režim dnů, jen vám v tuto chvíli říkám, nebojte se být "sobec". Určitě by bylo dobré, dopřát si prodloužený víkend pro sebe (možnosti různé – semináře, regenerační víkend pro ženy…, volné srazy žen… – mohu sehnat kontakt)Pro začátek si můžete najít pravidelně alespoň nějakou tu hodinu pro svůj aktivní odpočinek – zacvičit si, zajít k psychoterapeutovi na regeneraci psychických sil A nešlo by školu zatím jen přerušit (nebo rozložit ročník) než ji ukončit? Marie, slzy jsou voláním vaší duše o pozornost, najděte si, po čem vaše duše volá a dejte jí to (dovoluji si pochybovat o tom, že to jsou léky). Rozhodnete-li se, že ode mne přijmete pomoc při psychické regeneraci sil, ráda vás uvidím.