anonym Personál zeptal se před 16 roky
No, ono to není tak lehké, když my se jich zeptáme, oni nám stejně nic neodpoví, a pak to stejně řeknou těm holkám, že se jich ptáme…já nevím. Já jenom chci…aby to bylo takové že se budou bavit i s náma, s něma…zase jim je nechci brát že..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá L., někdy život přináší náročné situace a je těžké se v nich zorientovat. Sebevraždou byste ublížila velmi své duši – o tom existují svědectví (např. knihy R.Moodyho) Takže bych vám spíše doporučovala dělat to, co vám prospívá, co vám přináší radost. Bylo by dobré znovu se porozhlédnout po své životě a nalézt ty oblasti, které chcete rozvíjet – např. můžete s kamarády jezdit na výlety, na netu, chatu nalézt skupinu, kterou zajímá to, co vás http://fora.babinet.cz/index.php … Služkou být rozhodně nemáte!!! a také bych vám doporučila vyhledat léčitele (můžete mne kontaktovat kvůli osobní schůzce a čerpání, obnovení síly)