Dobrý den, potřebovala bych poradit ja zapomenout manželovu nevěru. S manželem spolu žijem 11 let (4,5 let máme od svatby). Nyní čekám druhé dítě a zjistila jsem – jeho neopatrností, né že bych slídila, že mi byl nevěrný a stále se s uvedenou osobou stýká. Nevěru nepopírá, prý to bylo dávno a " nic to neznamenalo". Jjejich současný kontakt mi vysvětlil jako obchodní. Jenže výmluvy, že musí být déle v práci atd. mluví za vše. Dříve měl i jiné úlety, které jsem raději přehlédla, protože jsem ho nechtěla ztratit, ale pořád to ve mě zůstalo a toto už je na mě moc. Nedokáži mu věřit a důvěra je pro mě dost důležitá. Je pravda, že náš vztah byl napjatý už delší dobu a moc jsme spolu nemluvili – on se mnou.

Milá Lenko, Nejprve si zodpovězte otázku, zda si skutečně přejete věřit mu, že nebude mít excesy mimo váš vztah. Myslím, že byste mu mohla věřit, že vás miluje, že jste pro něj nejdůležitější… ale vsadit na to, co kdy kdo udělá – to není moc moudré. Obzvláště proto, že jste neřešili podstatu problému. Pokud dokážete připustit, že on má své dětské pískoviště, kde si hraje, a vy jste jeho královnou, pak vztah může pokračovat… Jste v náročné situaci, v době těhotenství a v době, kdy je dítě malé, potřebujete býti chráněna. Pokuste se společně vyhledat psychoterapeuta a pokuste se řešit manželský problém, manželský vztah… A nezapomente, že jste prima žena a není důvod si myslet, že další život nebude fajn ;)