anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, zjistila jsem nevěru u partnera, byli jsme spolu pět let, postavili dům, nastěhovali se,vše bylo v pořádku, ale začala jsem mít gynekologické potíže, dlohodobějšího chrakteru a partner bohužel místo podpory zvolil "jednodušší" cestu a sex provozoval jinde, bohužel jsem na to přišla až po pěti měsících. Je mu 26let, sexuální poměr má se ženou , které je 40 let a má dvě děti, je v rozvodovém řízení.Odstěhovala jsem se, ale moc bych chtěla vztah zachránit, dát nám druhou šanci. Přítel je se mnou celou dobu v kontaktu, několikrát od rozchodu jsme se viděli,sám říká, že ví, že to s tou ženou nemá žádnou budoucnost, ale jeho poměr i přesto stále trvá. Přijde mi, že chce mít svým způsobem v životě jak mě tak i jí. Myslíte si, že po nevěře jednoho z partnerů je možné vztah nějak zachránit i když druhý vztah stále trvá(s novou ženou nebydlí, trvale není u ní, jede za ní pouze když se na tom domluví, nezná její děti, rodinu atd.?Máte nějaké zkušenosti s lidmi, kteří dokázali opětovně navázat ztracenou důvěru a jejich vztah funguje? Jakým způsobem mám s partnerem o tom, co se stalo mluvit,je vůbec dobré se s ním v současné době stýkat? Je nám společně dobře, ale on neřekl prozatím žádné závazné stanovisko a já nevím, zda mám pořád jen doufat, že se dá ještě něco dělat nebo se smířit s jeho ztrátou, jaký čas mu mám dát na rozmyšlenou?Jen si myslím, že každý člověk si zaslouží druhou šanci a že je škoda zahodit tak kvalitní vztah kvůli tomu, co se nám stalo. Velmi děkuji za Váš názor.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Myško, z psyní mi není bohužel jasná jedna věc – je pro Vás rozhodnut? Pokud není, pak doporučuji vzít toto jako podstatnou informaci a zařídit se podle toho… Zařídit si život, ve kterém s ním nepočítáte jako s partnerem. Odpovědi na většinu dalších otázek se odvíjí od odpovědi na tuto otázku. Příběhy jsou různé – některé vztahy přežily nevěru a partneři mají hezký vztah, jiné se kvůli ztrátě důvěry rozpadly (třeba i po delším čase), jiné jsou polomrtvé. Doporučuji, abyste si o tématech, o kterých mi píšete, s přítelem promluvili. Přeji vše dobré.