Dobry den, velmi rada uvitam radu ako mam postupovat pri rieseni manzelskej krizy, ktora prameni v manzelovej nepritomnosti vo vecernych hodinach.Moze muz milovat svoju manzelku /ako tvrdi/ a pritom 24 rokov chodit s malymi vynimkami vecer co veder mimo domu.Podotykam ze sa nejedna ani o to , ze by holdoval alkoholu alebo mal milenku.Jednoducho sa venuje sportovaniu a potom vysedavaniu v roznych zariadeniach s roznymi ludmi.Doma ma navarene, upratane, vyzehlene ani sa nehadame, lebo nemame kedy.Po robote vzdy zduchne prec.Hadame sa priblizne raz mesacne , kedy som ja vacsinou uz v poriadnej depresii a nastme ma vsetko.Manzel si vzdy po takejto hadke nieco prizna,nacas sa chova inac, ale o niekolko dni sa vsetko vrati do starych kolaji.Deti mame sikovne, dobre vychovane, robia nam radost,o nasich problemoch vedia a asi by aj pochopili keby som manzela opustila.Isti cas som sa pokusala s manzelom aj chodit na nejake sportove podujatia, ale ani tam sa mi nevenoval skor ma ignoroval. Ak zorganizujem spolocne aktivity napr.tenis alebo kino a podobne tak ide nehovorim ale akoby tam ani nebol.Je dost velky skrob, vsetko prepocitava na peniaze.Nezdoveruje sa mi, ani nerad so mnou komunikuje o inych ludoch.Mna zase nezaujimaju jeho zaluby .Momentalne sa sportu venuje skor pasivne , ale dost intenzine sledovanim sport.prenosov a strankam so sportom na internete.Mam toho plne zuby.Vobec nevie kde su hranice normalneho zivota a kde sebecke zitie pre seba a svoje zaluby.Da sa vobec taky clovek zmenit.

Milá Jano, i vám doporučím knihu Miluj svůj život jako dobrý začátek změny pohledu na život. Bylo by dobré vážit si toho, co máte a učit se nové… Nemusíte "lovit známost", ale můžete se seznamovat s novými lidmi… Také spolupráce s psychoterapeutem by nebyla od věci. Důležité je nějak začít a pokračovat a né si říkat, to nejde, to nemá cenu, to není pro mne… máte dvě možnosti, bud zůstat v depresi nebo jít cestou aktivity, víry, změny i sebepoznání…