Dobrý den, je mi 19 let a v posledním roce se můj život velmi změnil. Dříve jsem byla veselá, chodila jsem s kamarádama ven, měla jsem radost téměř ze všeho a dokázala jsem leccos ustát. Vzhledem k mé povaze se mi stávalo, že mi (takzvaně) ujely nervy, ale to bývá běžné. Bohužel teď jsem věčně smutná, nic mě nebaví, ani mezi kamarády se necítím dobře, stále jsem unavená a pořád bych spala. Na všem si vyberu jen to nejhorší. Např. Jak bylo o víkendu hezky, tak jediné, co mě napadlo bylo, že to nevydrží a že bude už stejně zima. Domácí hádky jsou taky kvůli mě, protože já říkám co si myslím, ale to je pak zle a jen se pohádáme. Jediné, co mě pomáhá je můj přítel. Chtěla jsem jen vědět jestli si myslíte, že je se mnou něco opravdu v nepořádku. Nebo mi aspoň něco doporučit. Předem děkuji za odpověď

Milá Aliz, píšeš, protože se v tomto stavu necítíš dobře. Proto si dovoluji tvrdit, že vše v pořádku není. To, co popisuješ, mohou být průvodní znaky deprese, nebo dysfunkce např. štítné žlázy… Nerozumím informaci: "dokázala jsem leccos ustát. Vzhledem k mé povaze se mi stávalo, že mi (takzvaně) ujely nervy, ale to bývá běžné." – Co je běžné? Doporučuji Ti zabývat se přístupem k životu a zdraví aktivně – knihy, semináře, spolupráce s odborníky… (kniha např.: Tibetské umění správného života ) Přeji vše dobré