Dobrý den, měla bych otázku, prožívám už asi půl roku takové období kdy třeba měsíc je mi parádně, prostě normálně, ale najednou přijde období kdy se mi nic nechce, zvednout se z postele, jít mezi lidi, jíst, s někym se bavit, furt jen přemýšlím nad svými problémy ( a na to co dělam za věci :( které nejsou dobré ) Je to strašné a ubíjející, nemůžu nic a nevidim moji budoucnost ani nemam najednou cíle a zájmy, někdy přemýšlím že jediný východisko z téhle situace je smrt, ale nechci si zkazit život a chci s tim něco udělat… Věci co proti těmhle stavům dělám teď jsou špatné a dost návykové, a určitě je nechci a stydím se za ně. Mamka o ničem neví a ani vědět nemůže :( prosím poraďte, děkuji :)

Milá S., nechtělo by se ti spolupracovat s psychoterapeutem? Třeba by pro tebe mohlo být zajímavé rovnat si myšlenky. Taky jde o to, jak se ti chce přetnout nekonstruktivní myšlenkové vzorce. V principu je užitečné přemýšlet o svých starostech – nalézání řešení někdy nemusí být snadné. Do života patří umět být sama se sebou a v tichu – to je v pořádku – tak jako nádech střídá výdecha a několik sekund úplného klidu – všechny fáze jsou důležité. Meditace je to, co umí rozpouštět tíhu… můžeš nalézat svou cestu, jak tu depku rozpustíš, dobré je inspirovat se od lidí, kteří na té cestě již jsou. Třeba by se ti mohlo líbit: http://www.arara.cz/product/177999 Víš, píšeš dost obecně… Držím palce.