anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý večer nevím čím mám začít , ale je mi 22 a bydlím stále s matkou a sestrou .Mám skoro tři letou dceru a už od počátku těhotenství jsem s matkou měla problémy.Nebo myslím že i dřív ale nebylo to tak važný,neo spíš šlo kdysi jen o mě.Celé těhotenství po mě matka řvala.Po porodu se to na chvíli zklidnilo ale pak to začlo zase , začla mi rozhodovat o výchově nakonec to zašlo tak daleko že mě dala na socialku uplně z nesmyslných důvodu že mi dcera v roce spadla z postele, komu se to nestalo?sama lezla jen sem ji nastačila zachytit.Začlo lítáním po policajtech a různé šetření jelikož matka uvedla že zanedbávám péči a chodim si v noci dom s dítětem a nestarám se a dalši nechutnosti………I když doktorka mi sepisovala papíry že je řádně oni postaráno a dcera prospívá stále dělala problémy, nakonec se chtěla soudit o předání dcery do její péče,Do toho slovní napadáni a nějaké výhružky, a řeči že doma kradu a došlo to až na nějakě to napadeni z matčiny strany,pak i několikrát řekla že jsem pro ni umřela a nejsem její dítě a kolikrát to tak i vypadá.Nakonec sem musela svolit natož e jí bude vídat kdy si řekne a mívat ji jak chce, řekla si termíny a skrz prázdniny a vše sme musleli sepsat a podepsat u sociální pracovnice.když sem byla doma , byla tam snama babička a hlídala mě celou dobu co sem byla sama doma zda něco nekradu a co dělám, pak si zacli zamykat pokoje abych tam ani nechodila.Pak jsem to už nesnesla a odstěhovala se teď už z byvalim přítelem do podnajmnu.I tam mi matka chodila dělat několikrát scény na celej barák že to pak nefungovalo ani ve vztahu a vratila sem se domů.Chvíli byl opět klid, ale dnes uz je to stejně. Jen hádky , urážky a nejem z matčiny strany i ze strany mé 15ti leté sestry.Když jsem sami doma je sprostá nic nedělá a ještě lže hází na mě různý věcí a já dostávám seřváno jen tak protože ona si něco vymýšlí.Nedávno jsem porodila druhé dítě které jsem dávala do adopce jelikož naší řekli bude s jedním bydlet u nás nebo jdi na ulici se dvěma, takže sem něměla na výběr, bylo strašně těžký se stim smířit a už i to mě zlomilo psychicky,vím že postavením před takvé rozhodnutí jí nikdy neodpustím. I nařkli mockrát z toho že dceru mlátím jenom tak že mě to baví, už jí ani na zadek dát nemuzu když neposlouchá , a dost poslouchat přestala ptz matka říká co smím co nesmím ja zakážu ona povolí.Nikdy bych dceru nemlátila jenom tak jak tvrdí je to moje všecko, vlastně se už nestýkám ani s okolím díky své rodine.Nastupila sem dálkově na školu a slyším třeba že se tupá a idiot a kazdej si to mysli a špína a další věci.Začla sem mít strašný změny nadlad, chvilku mi bolo fajn a zniceho nic smutná protivná nervózní.Zacli se mi třást ruce, ňákou dobu sem nemohla pozřít ani kousek jídla vše mi páchlo, teď jezdím víkendy za přítelem a vždy když se mám vracet dom začnu břečet dělá se mi strašně zle a tři dny mi trvá něž se zklidním a nebrečím po doma.Je mi kolikrát na zvracen neustála zima a motání hlavy a další prolemy.Proto bych chtěla poprosit o radu ptz už jsem opravdu nadne.Co mám dělat zda je nejlepší se odstěhovat nebo pokaď zůstanu může se ten stav stupňovat?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Cholito, jste velmi emočně rozjitřená a bolavá z mnoha vztahů – skutečně bych doporučovala spolupráci s psychoterapeutem (léčebné meditace by byly užitečné). Jaký vztah vy máte sama k sobě – vyzkoušejte si to před zrcadlem … Přeju Vám klidné zázemí a plnou samostatnost. Pokud je to trochu možné, zajistetě si svůj domov a to nejlepší zázemí pro dceru. Nevím přesně, co to je, ale bylo-li by třeba spolupracujte i s právníky. Držím palce.