Dobrý den, chtěla bych poradit,jsem docela zoufalá.Mám docela pěkný vzah s přítelem,bohužel na dálku.Vidíme se tak jednou za 14 dní.Bohužel mi v minulosti několikrát lhal,naboural tím moji důvěru a přesto, že ted doufám, že mi snad nelže,občas prostě nějaké nedůvěřivé myšlenky mě napadají.Zjistila jsem, že si i psal s nějakou ženou, prý to byla jen karádka, ale ona ho nazývala miláčkem a láskou.I to jsem se snažila překonat,protože jsem ho nechtěla ztratit.Tvrdí, že to už ukončil a nepíše jí.Mám ho moc ráda,když jsme někde spolu,nekoukám po jiných mužích.Vím že on po ženách ano.Tvrdí, že je nevnímá.Když někde sedíme, kouká mi přes rameno, neustále po něčem musí koukat a mě to moc znejistí.Když ho na to upozorním,vadí mu to.Dokonce se i pohádáme..Naposledy, když se to stalo a řekla jsem mu, proč ho tolik zajíma,co se kolem děje, že je mi to nepříjemné, řekl že jsem magor a rozešel se se mnou.Je opravdu chyba ve mě? Jinak jsme měli moc hezký vztah…

Milá Mirko, z toho psaní mám pocit, že ve vztahu jste ta závislejší, ta, která miluje více a je to zneužíváno. Ale je pravda, že nejsem obeznámena s tím, co to znamená: jinak jsme měli moc hezký vztah. A ani nevím, zda jste rozešlí nebo jste spolu. Každopádně nejste magor, a už vůbec ne proto, že si přejete, aby v restauraci věnoval pozornost vám. Jestli jste se po rozchodu nesešli a jemu to stačilo k rozchodu, pak si dovolím zapochybovat o tom jinak hezkém vztahu. Přeji vše dobré.