anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, je mi 19 let a mám takový problém, asi před čtvrt rokem jsem silně nachladla a projevilo se mi to zánět vaječníků. Problémy však pořád nějak neustávali, přidali se i další, jako třeba bolest pod levým žebrem, vždycky se mi ty problémy střídali a já sem začala tušit, že je mi něco vážného. Ikdyž to doktoři popřeli(byla jsem na několika vyšetřeních), přesto jsem si nemohla pomoct. Po čase mi došlo, že asi tu nemoc, co sem si původně myslela že mám, nemám, ale začala sem se bát zase jiné vážné nemoci a takhle to jde už celou věčnost. Už se bojím asi čtvrté nemoci, neustále se pozoruju a nemůžu sama sebe přesvědčit, ikdyž bych chtěla…je to velmi úporné a nepříjemné. Myslíte, že to může být psychická porucha? Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Iveto, organismus prožíval trauma na úrovni těla, vleklost problému – ohrožení zdraví, života těla vedlo k prožití traumatu na úrovni psyché/duše. Prožíváte strach, že tělo vám nebude sloužit. Takže cesta k psychické harmonii je – uzdravit prožité trauma (např. léčebnou meditací) a obnovit důvěru ve své tělo, ve svůj život: „ vše, co se děje, je dobré.“; „každou situaci, která přijde, zvládnu.“ Budete-li mít chut, můžete se objednat. Držím palce.