anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, Je mi 15 a od jisté doby se nedokážu normálně chovat mám divné pocity(není to pubertou)…nebaví mě žít ale nemám odvahu to ukončit…někdy bych nejradši nic nedělala s nikým se nebavila a nebyla tady nebaví mě žít…už ani normálně chovat se nedokážu mám Problém ale newím jaký chtěla bych si o něm povyprávět s terapeutem nebo psychologem nebo někým ale nevím kam za ním zajít a jestli by mi to vůbec věřil nedokážu popsat moje Pocity…určitě by mě řekl je ti 15 to je puberta a ty si další hysterická holka ale tak to není opravdu bych potřebovala pomoct a začat normálně žít…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Aniky, žena, která není schopna odejít od rodičů a stát při svém manželovi není dobrá manželka…(jak že se to píše v bibli? žena opustí matku a otce svého a následuje muže – oni to nejsou jen slova, ale důležitý proncip) Vy v této rodiné situaci jste v roli dítěte a není tam pro vás místo… Jste šikovný mužský, máte i nadprůměrný příjem, zasloužíte si, aby si vás žena vážila… je třeba, abyste vy sám sobě projevil dost lásky a úcty a dle toho se zachoval…