anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, je mi 26 let a jsem na mateřské dovolené, mám roční dcerku a dává mi dost zabrat. Těhotenství mě dost vyčerpalo a když se mi narodila ubrečená holčička, tak stres neskončil. Manžel mi zrovna moc nepomáhal a nedělá to ani teď. Všímá si mě jen když si myslí, že by večer mohlo něco být. Popravdě nevím jestli nemám zájem o sex samotný nebo o sex s ním. Nevím, jestli ho ještě miluju nebo je to zvyk. Manžel se víc zajímá o kamarády než o rodinu. Nikdy jsem ho nedržela s koulí na noze, mohl si dělat, co chtěl, ale co máme malou, tak mi to hodně vadí. Myslím, že to málo co vydělá by měl dát rodině a ne chodit s kamarádama po hospodách. Zkoušela jsem si s ním promluvit, ale on to vždycky otočí proti mně a všechno je hned moje vina. No, šťastná nejsem. Děkuji předem.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Kami, chápu, že se cítíte unavená, neopečovaná a máte pravdu, že by manžel měl dbát na zabezpečení rodiny – snad založení byl společný zájem… Jak to tak cítím, váš partnerský-milenecký vztah umírá… a vy ve své nové životní situace nově poznáváte kvalitu vašeho partnerství, porovnáváte kolik dáváte a kolik dostáváte – máte pocit, že tytto dva sloupce jsou v nerovnováze. Možná by stálo za to – zeptat se, jak to cítí partner… Poskytněte mu věcně informaci, jak to cítíte vy a že nevíte, jak dál… a že byste třeba byla ráda, kdybyste společně zašli do poradny. Přeji vnitřní sílu.