anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chodím k psychologovi, ale nějak se neumím otevřít. Máme problémy s přítelem. Skoro každý den se hádáme. Mám ho ráda a jsem na něm i finančně zavislá (mám svou práci, ale utrácím spousty peněz za oblečení). Strašně moc mi vadí, když chce v dny mého volna jít někam beze mě. Prostě jsem přestala chodit ven s kamarády a už víc jak 2 roky jsem jen s ním (jezdíme spolu v autě, jdu s ním do práce – podniká…). Mu to vadí, ale já prostě nemůžu jinak:-( jednou když jsem ho nechavala jezdit samotného a pohádali jsme se, tak měl "úlet" s jednou slečnou a od té doby se to vemě ještě více hnulo a už ho prostě nenechám být samotného. A když jsem v práci, tak mu alespoň 10x zavolám co dělá atd.. Jo a ještě on je strašně nespolihlivý na čas. Když mi řekne za hodinu, tak to může znamenat klidně i 3, 4 hodiny i více:-( A v té své "práci" je celý den, takže kdybych nejezdila s ním, tak se vidíme až večer když příjde třeba v 11hod. kdy já se chystám jít spát:-( Prostě by jsme spolu vůbec nebyli…já jsem vyrůstalo od 14 let v děckém domově a strašně mi chybí taková ta láska – když vás matka obejme a řekne, že Vás má ráda – u nás to takhle nikdy nebylo…takže je možné i tím, že jsem na něm "zavislá" a lpím, tak na něm. Jo a ještě když se teda pohádáme, tak on se sebere a není třeba 3 dny a noci doma – hraje třeba v casinu ruletu atd.. a já mu volám a on semnou nemluví…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá S.L., Je dobře, že vnímáte, co vám chybí, kde je zakopaný pec – potřebujete uzdravit své zranění, naplnit svou citovou nádrž – stát se celistvou. Celistvý člověk nepodléhá závislosti. Váží si sebe a nežebrá o lásku. To, co jsme nedostali jako děti, v dospělosti musíme zadotovat sami – to dělá dospělého dospělým. Jak se uzdravit – mohu nabídnout spolupráci a pomoc i skrze léčebné meditace na míru. Jste milována, důvěřujte tomu…