Dobrý den, sice nevim jestli se sem to co píšu hodí, ale musim to udělat. Můj táta je muslim. Ale to jak se chová už překračuje všechny normální meze!! Zakazuje mi chodit ven s klukama (jsem holka), řiká že od 18let až budu moct, zakazuje mi poslouchat hudbu a nemůžu jí před ním pouštět…nemůžu nosit sukně ani šaty nad kolena,tak jsem se dala na klučičí styl. Ničí mě to jak duševně tak začínám už fyzicky. Vůbec nevim co mám dělat! Chci aby se s nim máma rozešla..ale to se asi nepovede. Chová se abnormálně a mně přijde že je vážně mentálně nemocnej. Prosim poraďte co mám dělat, děkuju moc…

Milá D., máma Ti v té věci nemůže pomoci? Zkus s ní mluvit co nejotevřeněji o svých pocitech… můžeš o spolupráci požádat školního psychologa. Po právní stránce by jsi měla najít dovolání u sociální pracovnice na městském úřadě (oddělení OSPOD). Pokud to jinak nepůjde, doporučuji sebe opečovat – vytvořit si svůj bezpečný svět, svůj tajný svět – dělat to, co cítíš, že k tobě patří, i když o tom táta nebude vědět – určitě přijdeš na to, jak to dělat. (Jak tě to ničí fyzicky? – můžeš napsat na email)