Dobrý den,chtěla bych poprosit o radu,jsme 12 let manželé,nyní máme krizi,manžel byl pracovně vytížený,já byla na děti a většinu věcí sama,našla jsem si přítele a došlo k tomu,že jsem se zamilovala,manželovi jsem to před 5 měs.přiznala,začal se snažit,hodně věcí přehodnotil,změnil se,funguje skvěle,mám ho moc ráda,vážím si ho,ale vnímám ho jen jako nej kamaráda,netoužím po něm už fyzicky,nefunguje sex,s přítelem jsem se rozešla,abych vše zkusila zachránit,ale nemůžu na něj zapomenout a toužím po něm,hrozně bych kvůli dětem a všem vybudovaným věcem chtěla manželství zachovat,ale nevím jak na to,děkuji za radu Renata

Milá Renatko, toto je dotaz, na který naše psaní na webu nestačí :( . "Kvůli dětem" – to je motivace ke kamarádství… nikoliv k vášnivému sexu a to jste dokázala. Mám pocit, že nedošlo k vnitřnímu uvolnění pouta k milenci. To je také důležitá část, která nedovoluje vnímat manžela jako milence. Jestli je to jediný aspekt bránící vašemu mileneckému plynutí v manželství, to nevím. Práce se sexuální energií zahrnuje více aspektů týkající se vás, vašeho manžela a vašeho manželství. Kdybyste se chtěla tématu věnovat více, bylo by dobré se sejít. Přeji vše dobré.