anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobry den potrebovala bych prosim radu.Jeste pred dvema mesici jsem mela spokojene manzelstvi a pak se mi nejak zacalo hroutit.Manzel mi zacal lhat.V mailu jsem mu nasla zpravy a fotky jinych zen pote si zmenil sve heslo asi vedel,ze znam heslo.V kufriku ktery nosi do prace jsem mu nasla V.I.P. karticku do bordelu vymluvil se,ze ji dostal od klienta,ze mu bylo hloupy tuhle pozornost odmitnout.Nachazim uctenky od vina,kvetin ty pry kupuje kolegynim k svatku ci narozeninam.A ted o vikendu mel byt na porade a zjistila jsem,ze jel v patek pro kolegyni nebot mu psala,ze dorazi,ze se zdrzela a ze uz se tesi.Do oci mi lhal,kdyz jsem se ho ptala zda jel jeste s nekym a nakonec,kdyz jsem mu rekla,ze mu neverim,tak je na me nastvany jako bych neco ja udelala.Nevim jak to cele resit.Driv mi rikaval jak jsem pro nej pritazliva,jak me miluje a vazi si me,ze jsem jeho dite prijala za sve a pred desiti mesici se nam narodil krasny syn,ktereho tolik chtel.Proc mi to dela a zranuje? :-( Jak mam postupovat on nechce nic resit a kdyz neco naznacim dela ze me blazna.Uz nevim jak dal – miluji ho a nechci ho ztratit.Poradte mi prosim.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Eli, to,co on dělá, dělá proto, že to jinak neumí, ne proto, aby vás ničil… Eliško, dokážete se udržet ve svém středu. Přeci víte, že jste v pořádku – že kolem sebe šíříte lásku a pohodu. To co on dělá, nesouvisí s vaší hodnotou! Ošetřete svoje srdíčko, stáhněte ho k sobě a chování manžela pozorujte a nelpěte na něm a taky hlavně žijte v tom, co děláte – máte kolem sebe děti, ty vás potřebují celistvou. Umíte zářit sama ze své podstaty – Držím palce:).