anonym Personál zeptal se před 16 roky
Seznámila jsem se docela nedávno a příjemným a milým člověkem.Můj problém je ale v tom,že jsem chorobně žárlivá a vadí mi,že přesto,že se seznámil se mnou,dál chodí na seznamku.Když jsme spolu o tom mluvili,řekl mi, že se naprosto zbytečně trápím a že si takovými myšlenkami pouze přidělávám zbytečné starosti.Bojím se ale,že ho ztratím a proto bych potřebovala pomoct.Nevím,jestli je všechno způsobeno tím, jak moc si v tomto směru nevěřím a jak moc velký mám strach z toho, že by se mohl chtít seznámit s někým jiným, ale jedno vím určitě, chyba je ve mně a chtěla bych s tím něco udělat.Nevím ale co.Poraďte mi,prosím

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Dcero, chování maminky nebylo rozumné a vy jako dcera máte právo "nevědět" jak je to mezi rodiči a hledat řešení vám nepřísluší. Nemít ráda své rodiče vám mnoho neprospívá, bylo by dobré k nim mít alespon neutrální vztah. Maminku můžete vyslechnout, říci ji, že je pro vás těžké tyto stezky poslouchat, že nevíte, co má dělat. Můžete říci, co vidíte, např.: že otci ubývá sil… že na ni je závislý… že chápete, že to neměla lehké, možná ani otec… nevím, co je vaše pravda…