anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, zamilovala jsem se do jednoho úžasného, pozorného chlapíka..:) Když jsme byly na akcích (typu taneční turné) choval se ke mně krásně. Často jsme si povídali a často se "škádlili.." Jenže je tu jeden problém mně je 15 a on je o 20 let starší než já..:( Nikdy bych mu takový věk netipla když ho znám, jelikož se chová úžasně a mladistvě :) Já ale nevím jak se k němu mám nyní chovat. Chtěla bych aby věděl co k němu cítím, ale bojím se, že když mu to řeknu a bude špatně reagovat, už nebude nic jako dřív..:( A bojím se, že bych se stejně neodhodlala mu to říct..:( Ale psychicky mně to dost ničí ta nejistota, že nevím jak na tom jsem. Nemůžete mi prosím poradit, jak se odhodlat mu to říct a nebo jak mu to naznačit beze slov, ale tak aby to pochopil?? Děkuji za odpověď a omlouvám se za smajlíky..:D

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Jay, je pravděpodobné, že když mu řekneš, co k němu cítíš, něco se změní. Jsi schopná přijmout všechny varianty, které by mohly nastat? Věřím, že jsi v procesu dospívání a postupně se učíš osobnostní síle a zralosti být v souladu se svými krásnými city. Prozradím ti jedno poznání: Lidé více litují toho, co neudělali a udělat vlastně chtěli než toho, co udělali. Když to neuděláš, nikdy nezjistíš, co by se opravdu stalo s vaším vztahem. Můžeš mu to říci se slovy: "chci jen, abys to věděl, nic od tebe neočekávám, jen chci, abys to věděl." A taky pamatuj, že se svět nezboří, at bude jeho reakce jakákoliv, jen možná budeš plakat, ale bez toho člověk nežije ;). Však víš. Smajlíky mám taky ráda :)