Dobrý den.Jsem vdova a mám strach co bude dál.Rok jsem brala vdovský důchod.Nyní při mém platu 8200,- zaplacení inkasa a jiných poplatků jdu každý měsíc na účtu 2000,-do mínusu.Dlouho to neutáhnu protože účet není bezednýJsem finančně závislá na synovi a ten také nemá jisté zaměstnání, protože u nich v podniku hrozí propouštění.Dům se nám sype pod rukama.Začínám být z toho zoufalá.Poradíte jak dál?

Milá Mersi, to jsou dramata, která mne také zneklidnují. Všem lidem, kteří chtějí pracovat dle svých možností, přeju důstojný život, ale nemám moc to zařídit. Vím, že existuje možnost žádat o příspěvky na bydlení, ale pokud s vámi žije výdělečný syn, tak to asi pro vás nebude. Můžete se zeptat všech poslanců – jejich emailová adresa se skládá následovně: Miroslav Jeník má adresu: JenikM@psp.cz ; jména naleznete: http://www.psp.cz/sqw/fsnem.sqw (vybrat třeba podle krajů ) Když mi pošlete jejich odpovědi, budu ráda. (změnit práci? ? prodat dům a žít z investování? investovat opatrně – případně se ozvěte)