anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, je mi 6Or. nemám ráda uzavřené prostory-necítím se v nich dobře. Nejsem ráda ve velkých obch.domech,nejdu do kavárny, která jde do podzemí atd. Při magnetické reznonaci mi tekly slzy, které jsem neovládala. Manžel mi zavírá el.stahováním v domě rolety a mne to děsí, protože se cítím jako v kopce. Nedá si vysvětlit, že mi ubližuje. Co mám dělat. Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá E., to je nemilé, že manžel nemá pro Vás tuto drobnou citlivost… "Skutečně si nepřeju, aby rolety byly zatažené. Je mi z toho špatně…" Můžete rolety vytáhnout, jít do jiné místnosti… A taky zkusit projít pocitem a uvolnit ho a na jeho místo ukotvit pocit, vše je v pořádku, jsem v bezpečí… pokud se rozhodnete, že do toho jdete, můžete za tímto účelem vyhledat spolupráci s profesionálem, kterému budete důvěřovat. Držím palce.