Dobrý den, s mojí přítelkyní je to super, když jsme venku, ale to moc nebývá protože nemá čas…. Zabývá se tancem a proto nemá čas. Protože se moc nevídáme, tak mám vždy na večer takové deprese… je mi do brečení, stýská se mi po ní… ona mi řekne že jde na tanec, ale je furt doma… celou tu dobu jsme mohli být venku… Mám pocit, že mě ignoruje… nevíte co stím steskem a smutkem?? jediný prokázaný lék, je to, když se sní vidím třeba jen 10 minutek večer, ale to prostě nejde vždycky… mohli byste mi prosím poradit jak se těmto depresím vyhnout?? jak jim předcházet?? Spíše mám pocit, že dává přednost více tomu bejt doma a koukat na videa nebo néco dělat jiného, než aby šla semnou ven… Ale když jdeme ven.. tak je to prostě super… jsou to jen moje pocity.. nevíte jak jim předejít??

Milý Josefe, pokud dává přednost videu před časem s tebou, považuji to za informaci, že její vztah k tobě moc vřelý nebude a měl bys své záření stáhnout k sobě. Jsi celistvý, je třeba své srdce stáhnout k sobě, vnímat, co ti dává kontakt s ní, jakou část tvé duše doplnuje… věř, že to i ty umíš, můžeš tu část v sobě rozvinout… zamyšlení nad tématy můžeš nalézt v knihách o partnerství: nebo taky http://www.zdenkablechova.cz/knihy-zdenky-blechove http://www.knihcentrum.cz/vztahy-v-zrcadle-aury/d-16480/ Vztahy jsou výzva – jak se dozvědět více o sobě i o životě :)