anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co dělat náš nadřízený nás terorizuje. Neustále dostáváme práci, která se nedá zvládnou v čase, který on vyžaduje a když nějakou práci uděláme je vždy špatně, Pracujem od 8 ráno do 11 v noci s tím že si nesmíme sednout a přestávka na jídlo je půl hodiny denně. A když se naštve že je vše špatně tak nám speostě nadává do pi.. kur.. které ho jen obýrají protože sedíme jen na prdeli. Vím, že může člověk odejít, ale v dnešní době jsme rádi za každou práci co se dá v tomto případě dělat může se člověk vůbec proto takovému teroru na pracovišti bránit? Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Dodo, samozřejmě, že zákoník práce je na Vaší straně. Nepředpokládám, že máte odbory a že jste v odborech, takže nemůžete využít právních služeb odborů. Můžete jít do soudu o odškodné, ale jak půjdete do soudu (když si shromáždíte důkazy a proberete to se svým právníkem), o práci stejně přijdete… Takový soud by se dal vyhrát, pokud najdete právníka, který do toho půjde s nasazením a pokud ostatní zaměnstnanci budou vypovídat – můžete žalobu podat společně. Pokud se na pracovišti všichni spojíte, můžete něčeho dosáhnout. Pokud v lidech bude vládnout strach, ničeho nedosáhnete. Můžete onemocnět, nervově se zhroutit a využít čas k regeneraci a nalezení jiné práce. Držím palce.