Dobrý den, mám takový problém. Někdy mívám hrozně špatné nálady. Většinou to příjde nečekaně. Třeba jdu po ulici a něco mě rozruší a mně se začnou hlavou honit strašné myšlenky.V tu chvíli je mi úplně hrozně a připadá mi, že jsem asi ten nejhorší člověk pod sluncem a že si snad nezasloužím vůbec nic. Jediné, co se mi v tu chvíli chce udělat, je zalézt do postele a tam brečet.Jenže to většinou nejde, takže to musím nějakým způsobem překonat a nějak dál fungovat. Ale je to velmi těžké. Navíc jsem si vybrala náročnou vysokou školu, kde je třeba hodně se učit, takže když se mi stane tohle, co vám popisuji, tak mám problém začít se učit a proto pak někdy nestíhám. Zatím jsem to zvládla a teď jsem ve druhém ročníku. Vlastně na první pohled by se mohlo zdát, že je se mnou všechno v pořádku, dokonce mám i přátele. Ale hrozně se bojím, v tu chvíli se vždycky cítím tak strašně, je to hrozná bolest, skoro k nevydržení… A v tu chvíli musím jít třeba do školy a bavit se s kamarády a předstírat, že jsem v pohodě. Jenže je jasné, že to tak úplně dobře nejde. Jsem si v tu chvíli sebou tak strašně nejistá. Hrozně se bojím, že zůstanu sama. Budu vám vděčná za jakoukoliv radu. Na shledanou. :)

Milá Julie, patrně se jedná o ataky smutku. Jste statečná žena, že zachováváte svoji základní funkčnost. To je v pořádku. Je však třeba poznat i tu část duše, která je bolavá a taky tu část, která se cítí provinilá. Pro lepší uchopení se svou duší je možné nazírat na svou duši jako že má několik poosobností, částí – mohou různě cítit, myslet, mít různou tvář, můžou mít sídlo v různých částech těla… lépe se tyto části poznávají v klidném soustředění, meditaci v doprovodu lektora, který může znát navigační cedule pro tuto cestu… Touto cestou nemohu říci, co jsou ti tví démoni. Přeji pohodové dny a pokud budeš mít chut se sejít, je možné se domluvit.