Dobrý den jsem zoufalá má za sebou několik pokusů otěhotnět a ani asistovaná reprodukce se nepovedla :-( Bohužel má komunikace s přáteli rodinou a všemi probíhá jen tak že se mne všichni ptají zdali jsem už těhotná, pokud ne tak mi zase jen řeknou že na to nesmím myslet! Nemyslete na to když oni se stále jen ptají. Mám před sebou poslední pokus který hradím jen částečně a pak již jen s celkovým zaplacením. Nevím jak z tohoto kolotoče ven nemůžu na to přestat myslet a nebudu už mít prostředky na další úhradu, doma máme sex jen když to lékaři dovolí tak tak se na mne všechno jen hrne a já jsem ze všeho smutná a z sklaní optimistky se stává smutná princezna. Jak se odreagovat dovolenou odpočinek vše jsme již zkoušeli ale tlak okolí a mé psychiky je již opravdu nesnesitelný, děkuji Vám za odpověď.

Milá Lindo, patrně i ve Vás funguje hlas, který přichází z okolí: "otěhotni" a ten Vás stresuje… Ano, je možné, že budete bezdětná – i to je jedna z variant… ano, je to varianta možná… a pokud ji budete hodnotit jako špatnou, jako důkaz vaší nemožnosti, pak se budete cítiti špatně. Celkově to je asi velká zátěž nejen pro Vás, ale i pro vás jako pár. Doporučuji Vám, abyste vyhedala psychologa a urovnala své pocity i prožívání a další kroky. Touto cestou to nezvládneme. Přeji vše dobré.