anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, S přítelkyní jsme spolu přes 2 roky. V jedné domácnosti bydlíme 1 rok. Mě je 25 let a jí 27 let. Bere už asi 4 roky antidepresiva a dnes ji psycholožka řekla že je má brát dále. 5 měsíců nemé práci. Platím za ní nájem i jídlo + drobnosti, ale nic ji nevyčítám. Asi před třemi měsíci ji byla navýšena AD dávka na jednu tabletu denně. (myslím že se to jmenuje neurol) nutno podotknout že do toho bere jeste antikoncepci – Mericilon. Od té doby co ji byla navýšena dávka semnou nechce spát (už měsíc) když se jí zeptám proč, odvětí mě že se na to necítí když to chci probírat víc tak se třeba i rozbrečí a je uplně na dně. V posteli spolu spime, ale v noci se nepřitulí a ja nemůžu to mě odstrkuje. Vecer když koukame na TV tak chce občas hladit záda nebo po vlasech, chce po mě dělat i masaz obliceje nebo zad. Přijde mě že naše láska hrožně utíká a ja si nevím rady. Můžete mě prosím pomoct? Děkuji Lukas

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Lukáši, nejsem s tématem slečny obeznámena komplexně, ale informace pro vás: deprese je sviňa… a je tou třetí ve vztahu – ona je partnerem slečně – jí se máte podřizovat… Partner s depresí nebývá plnohodnotný partner. Deprese, antidepresiva, antikoncepce – to vše může mít vliv na sex. apetit… Nu, můžete být celoživotní zachránce – cítíte se na to? Jak dlouho chcete být odstrkován? Každý je vládcem sebe – slečna to má tak, jak si zařídila a jak to potřebuje. Koneckonců vy taky, že ;)? Přeji vše dobré.