Dobrý den,je mi 41let,měla jsem ženatého přítele 11let,kterému je 49let.Máme spolu 6letého syna,a náš vztah byl moc hezký.V červnu mi přítel jakoby oznámil že má,nebo spíš že si našel přítele,to byl pro mě šok,přestal semnou komunikovat,nebral telefon,nic.Já hrozně potřebovala a potřebuju vysvětlení.Sex jsme měli pěkný,nebyl nejmenší problém.Po čase semnou začal komunikovat,protože dochází za synem,ale jakmile se ho na něco zeptám,nechce o tom mluvit.Jen mi vždy říkal že mě bude mít stále rád,stále ho budu přitahovat.Já ho hrozně milovala,a musím přiznat že to byl první muž,kterého jsem v životě milovala.Vím že to není dobré,ale od té doby jsme se spolu pomilovali,ale zjistila jsem že už to není ono.Na poslední návštěvě mi řekl,že byl u psychologa,bere prášky,aby se srovnal sám ze sebou,a že prý mu ty prášky pomohou aby měl menší zájem o ženy-je to možné?Je vidět,že už začíná být pevně rozhodnutý,že bude chtít jen muže.Z manželství má dva dospělé syny.Cˇetla jsem že homosexualita je dědičná.Nikdy jsem proti těmto lidem nic neměla,ale jelikož se to tedˇ stalo mě,přiznám se že jsem na ně silně zanevřela.Nemůžu se smířit s tím že mi chlap odloudil chlapa.Je pravda že ho zajímali ženské problémy,až mě to někdy zarazilo-naznačoval mi snad už něco?hrozně to bolí,přestala jsem věřit mužům,jestliže má o mě některý zájem,moje první otázka je zda není gey,když se mě zeptají jak jsem na to přišla,tak se smějí,což mě k smíchu nepřipadá,a nebo mi odpoví,že jsem si ho měla lépe hlídat.Prostě se v tom plácám,a lítám,hlava mi to nebere,moje city jakoby umřeli.Můžete mi prosím poradit,nebo to nějak vysvětlit?děkuji moc.Renata

Milá Renato, to, že se nyní pokoušíte navázat další intimní vztahy s muži, vám neprospívá. Jak sama píšete, vnitřně, jakobyste umřela – dejte si čas na vnitřní znovuvzkříšení tzn. přijmout, uzdravit, sebe nasytit, Odpustit – přát druhým jejich cestu… To je vaše práce. Pokud byste měla chut v té věci se mnou spolupracovat, můžete mne samozřejmě kontaktovat. Dědičnost homosexuality nebyla prokázán (byl nalezen gen, který by vysvětloval pouhé 2% gey v populaci. Psycholog nepředepisuje prášky. Sexuálni apetenci mohou sniživot sex. apetit, nikoliv měnit sex. orientaci. Hormony mohou ovlivnovat fungování i pohlavních žláz. Přeji vše dobré.