anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den,je mi 37 let a příteli 28let žijeme spolu již 3roky máme rok a půl staré miminko.V den kdy se nám narodila malá mně můj partner lhal a od té doby mu nevěřím žárlím a dělám scény.Potřebuji pomoc. Věděla jsem, že zapíjel malou s kolegyní z práce celý večer, mě psal ,že je doma a uklízí dětský pokoj,když jsem se ho na to zeptala lhal ,že to není pravda pak se přiznal, vím to od lidí ,který ho s ní viděli.Potřebuje si psát s ženami a scházet se s nimi za mími zády vždy lže i když se to pak vše potvrdí buď smskama nebo voláním.Vždy mě říká že nás miluje a nechce o nás přijít,ale já už takhle nemůžu stále jsem ve střehu která to zas bude.Naposledy se jednalo o jeho zákaznici ona i on si dali své tel.číslo a píší si o všem.Bolí mě,že mu na jeho starosti nestačím jen já a stále musí tyto věci řešit s nějakou jinou psát si snimi nebo volat a scházet se hádáme se kůli tomu a já už nemůžu.Poraďte mi prosím jak se mám chovat nebo co mám dělat Přemýšlím i o léčení sama sebe kůli žárlivosti nikdy jsem nežárlila dokud mi nezačal dělat všechny tyhle věci.Nedůvěra.To je to co mě trápí.Děkuji moc Andrea

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Anýsko, pro váš duševní klid je třeba, abyste přijala jako realitu to, že vám přítel lže a to, že komunikuje i s jinými ženami. Chápu, že pak váš vztah necítíte jako exkluzivní a důvěryhodný, což je předpoklad pro harmonické partnerství. Žárlení je zbytečnost, je třeba vyrovnat se s fakty. Důvěřovat sobě… a nechtít po druhém to, čeho není schopen. Píšete: "Bolí mě,že mu na jeho starosti nestačím jen já …" – jeho starosti jsou jeho – není na Vás, abyste to na sebe brala – nenáleží vám to. Pokud má někdo pocit, že druhého má zachranovat, pak tím vyjadřuje nedůvěru v jeho vlastní schopnosti…. a to nepodporuje partnerskou rovnováhu. Přeji vše dobré.