anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chci se zeptat. Je možné se objednat k psychologovi, i přesto, že nemám žádný konkrétní problém? Pouze mám více menších potíží. Kdy je nejvhodnější čas jít k odborníkovi? Nechci se objednat k psychologovi a zjistit, že když přijdu na sezení, tak mi řekne "Vy tady vůbec nemáte být, Váš problém je nepodstatný!".. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá/ý mabu, to by byl velmipodivný psycholog, který by takto reagoval a to hned ze tří důvodů: 1. všichni jsme se učili, že není malých problémů – pro každého je vlastní život tím nejpodstatnějším, proto je třeba se mu věnovat 2. proč se trochu nepotěšit "poklidným klientem" …? 3. pokud se psychoterapeut rozhodne od Vás přijmout platbu za svůj čas, pak je na Vás, jak s tím časem naložíte… Tak je na Vás, zda Vy sám pro sebe jste natolik důležitý, že si dopřejete pozornost :) Přeji vše dobré.