Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o pomoc. Máme problémy s manželovými rodiči.Už i dříve s nimi problémy byly, třeba když jsme se s manželem vzali a koupili si byt, nemohli to dlouho přijmout, nemluvili s námi.Teď máme s nimi opět problémy. Vznikly potom, co jsme se dozvěděli,že manželova matka má problémy s alkoholem. Více lidí nezávisle na sobě tvrdilo,že z ní byl hodně cítit alkohol (např. u lékaře, na úřadě, v obchodu…doneslo se to k nám od známých),nám se ale také poslední dobou zdálo, že se chovala divně,a proto se jí manžel jednou na to opatrně zeptal, ona na něj ale vystartovala,že to není pravda, začala dělat scény a stěžovat si svojí matce na mě, že to o ní rozhlašuji já,že pije. Ona potom volala mně a začala mi nadávat,urážet mě.Chtěla jsem si s nimi o tom po dobrém promluvit, ale vůbec mě neposlouchali, ani manželův otec,navíc mi řekl přímo do očí,že jsem se mu nikdy nelíbila, nejsem pro manžela dost dobrá. Ukončili s námi vztahy,sepsali manželovi seznam, co si má odvézt, vrátit a tak…byli jsme z toho dost v šoku, co se vlastně stalo,proč se takhle chovají.Jenže po čase matka začala manžela kontaktovat, tvrdila mu,že má rakovinu, brzy zemře,jenže okolnosti nemoci ( co jí prý tvrdil lékař) jsou nevěryhodné,myslím si,že si to vymyslela, abychom ji litovali. Manžel jim bohužel nedokáže říct svůj názor,odpoutat se od nich,jsem z toho nešťastná,mám strach co si zase příště vymyslí,nenechají nás v klidu žít,i když to byli oni co s námi vztahy ukončili..Navíc já se léčím s crohnovou chorobou a tyhle stresy mi nedělají dobře po zdravotní stránce. Nedokážu na to ale nemyslet,netrápit se tím. Co mám prosím dělat v této situaci? Mohla bych Vás kontaktovat případně i osobně? Jsme z Nymburka. Mockrát děkuji!

Milá Katko, osobní setkání bývá o dost jiné, než webová konverzace… Mohlo by být i vhodné přijít s manželem. Pokud přijdete sama, budeme se nejvíce věnovat tomu, abyste vy snížila prožívání svého stresu. Pokud přijdete s manželem, budeme se patrně převážně venovat tomu, jak rodinná situace má vliv na vaše partnerství a jak to udělat, abyste jako partneři byli v harmonii. Základ pro Vás je skutečně pečovat o sebe, uzdravit své zranění – odpustit… Držím palce. Sejít se můžeme po Novém roce.