Dobrý den,chtěla bych Vás poprosit o radu.Je to bez 14dnů rok co nám navždy odešel náš tatínek.S tou to situací se člověk dlouho a těžko smiřuje.Blíží se Štědrý večer a s nim chvilka kdyby nikdo z nás pokud je to možný neměl být sám.Aspoň tak nám to naše maminka vštěpovala do hlavy.Jsme tři sourozenci a rádi bychom,aby letošní vánoce maminka strávila s někým z nás tedy s naší rodinou.Bohužel se nám nedaří maminku přesvědčit,aby u někoho z nás tento večer strávila nechce o tom za žádnou cenu ani slyšet což nás velice trápí.Vánoce pro ní přestali existovat a já jakožto dcera si neumím představit,že budu sedět u svátečního stolu se svou rodinou a myslet na to,že moje mamninka je někde se svým smutkem sama.Tímto Vás moc prosím o radu jak jí přesvědčit a když se mi to nepodaří budu moc smutná budu mít výčitky,že jsme to nedokázala.Předem moc děkuji a přeji hezký den

Milá Popelko, radu, kterou si přejete, pro Vás nemám, protože plně důvěřuji tomu, že jste udělala vše, co bylo možné, že jste ji řekla, že byste vy i rodina, byli rádi, když bude s Vámi, že Vám je z toho smutno… Vís udělat nemůžete. Není to tedy vaše selhání. Prosím Vás, respektujte rozhodnutí maminky, ona to tak chce, cítí, že o samotě si uděla vnitřně příjemnější večer, než kdyby se do veselí nutila s dalšími lidmi. Nepochybuji o tom, že jste dobrá dcera a přeju Vám, abyste byla nejen na Štědrý den i přítomná manželka a maminka (a ne smutná dcera).