Dobrý den,potřebovala bych poradit s problémem,se kterým si nevím rady. Chodila jsem s klukem přes 2 roky,pak jsem se za ním odstěhovala na druhý konec republiky,chvíli nám to ve vztahu klapalo,ale pak jednoho dne přišel domů z piva,mazlili jsme se a pak mě i přes můj nesouhlas znásilnil.Nic jsem nenahlásila,styděla jsem se.Pak jsem s ním i přesto zůstala,měli jsme se brát,pak jsem zjistila,že mě podváděl.Nyní mám nového přítele,ale problém je v tom,že se neumím uvolnit při milování,pořád všechno kontroluji.Příteli věřím,ale mám strach mu věřit na 100%.Poradíte mi co bych měla udělat?

Milá R., jako nejdůležitější vidím ve vaší situaci najít cestu ke své vnitřní síle a vyrovnanosti (jak sama píšete). V té síle pak můžete být v roli pozorovatele své situace a snadněji můžete se v situaci zorientovat a uvidět, jaké proudy vás ovlivnují. Pak doporučuji např.uvidět, jak se vám bude žít za 10 let, když se rozhodnete pro variantu A., B., C. K tomu je však třeba být opravdu v co největší vnitřní neutralitě. Po rozhodnutí teprve hledat cestu, jak řešení realizovat. Obecně – není dobré "lézt" do vztahu se zadaným.