anonym Personál zeptal se před 14 roky
dobrý den, doufám,že to není od věci, potřebovala bych poradit. můj problém je, že se vidím stále moc tlustá, ale okolí má docela odlišný názor.měřím 163cm a vážím 45-46 kg a mě přijde, že je to moc a nevím co mám dělat. poradte mi prosím, moc děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
MIlá Šárko, je dobré, že o tom rozporu začínáš přemýšlet. Jsi skutečně podvyživená http://plusprovas.cz/bmi . Polož si velký balící papír a na něj nakresli svou siluetu, jak si myslíš, že to bude akorát. Pak si do ni lehni a požádej někoho, aby te do ní obkreslil – uvidíš ten rozdíl… Postupně se naučíš vnímat reálněji, ale jak vidíš, potřebuješ na tom vědomě pracovat. A důvěřuj fyzikálním veličinám… (Můžeš porovnávat např. své zápěstí s někým jiným…) Držím palce.