anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Je mi 16 let a chodím do 1. ročníku ekonomického lycea. Mým problémem je, že jsem stresák (asi po mamce) a chtěl bych to změnit. Víte, např. teď o svátcích, kdy jsem neměl žádné povinnosti, bylo vše ok. Jenže přijde neděle, blíží se škola a já se najednou stresuju. Mám zrychlený tep, nemám na nic náladu a akorát myslím na to, jak se zase budu trápit v matematice. Taky mi přijde, že se nedokáže koncentrovat. Když něco čtu myslím na jiné věci (co budu dělat odpo atak.), nebo třeba i při tom učení, místo abych se na to soustředil, tak přemýšlím o jiných věcech. Vše je asi zapříčiněno, že jsem fotbalista(nebojím se říct, že nadějný) a mám neustálé zdravotní problémy a zdraví mi brání, fotbal je můj život a já si nedokážu představit, že bych se živil něčím jiným. Existuje nějaký způsob, jak ze sebe dostávat stres? Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milý Eriku, jak tak čtu tvůj dopis, tak úplně nerozumím některým souvislostem: Vše je asi zapříčiněno, že jsem fotbalista – za co všechno? Za to, že se neosustředíte? 6e jste nervák? To asi těžko. Bylo by třeba porovnat vztah k sobě, životní filosofii a přístup k životu. V té věci, jsou inspirace v knihách, na seminářích atd., ale vzhledem k tomu, že lpíte na : "fotbal je můj život", tak si nemyslím, že něco z toho podniknete. Nebo přeformulujete obsah té věty na: "fotbal je součást mého života?". Přeji vše dobré.