anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co mám dělat, mám dvě nejlepší kamarádky,jsme v devítce a nejlepší kamarádky jsme už od páté třídy. Problém je v tom, že mi vadí že ony každého uráží a vůbec nechápu jak si to můžou dovolit,když nevypadají zrovna jako modelky. Ony to sice myslí vetšinou ze srandy, ale ty lidi to uráží. Já jsem byla vždy ta hodná, ale ted´toho začaly využívat. Někdy si ze mě chtějí udělat sluhu. Ale nechci je ztratit, protože takové dříve nebyly a taky protožr sme si užili hodně srandy.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Sofi, přála bych ti, aby nejlepší kamarádky byly skutečně nejlepší kamarádky… ale stává se, že v průběhu času se ukáže, že lidé blízcí a zároveň i Já, se vyvíjíme každý jiným směrem a když zůstaneme lpět na starých zvyklostech, ublížíme sobě a to bychom neměly. A Sofi, pokud si z tebe dělají sluhu, nejsou to kamarádky. Je tě to nedůstojné. Porozhlídni se po lidech, kteří mají podobný vztah k lidem, úctu a pokus se s nimi více sblížit… Neboj se změny :). Držím palce.