anonym Personál zeptal se před 16 roky
Zamiloval se do mě kolega z práce,nevím co ho k tomu vedlo,ale byla jsem na něj milá a lehce jsem s ním flirtovala jako s každým mě sympatickým člověkem.Naše kontakty probíhají v podstatě pouze telefonicky a viděli jsme se všudy všeho dvakrát.Mě i jemu je pár let přes čtyřicet on má jistý vzhledový handicap,ale je v celku přitaživý muž, o mě většina lidí tvrdí, že vypadám líp, než mi ve skutečnoti je. On má stabilní rodimu a dospělé děti, já jsem podruhé rozvedená, ale žiju také v celkem funkčním dlouhodobém vztahu. Problém je v tom,že on po té, co mě podruhé potkal, a po roce si se mnou potykal, aniž by mi cokoli naznačil, oznámil své ženě, že od ní odejde, protože chce žít se mnou.Velice se divil, že o vztah, který mezi námi vznikl, nechci víc bojovat a nehodlám odejít od svého přítele. Lhala bych, kdybych tvrdila, že mě s ním jisté eroticky zaměřené dobrodružství nenapadlo, ale nikdy jsem mu to neřekla. Jeho žena dělá scény vzkazuje mi po něm, že si se mnou chce promluvit, nutí ho, měnit zaměstnání, nevím, co si o tom mám myslet, ani co dělat.Sejít se sní nechci myslím, že by se tím nic nevyřešilo. Co si o tom myslíte vy?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Martine, jak uvádím, pomoc skrze odpovědnu obsahuje spíše obecné informace… Kroky k řešení bychom nalezli lépe při osobním setkání… Tak několik tezí: Do partnerského vztahu patří sexuální život. Dítě má právo (a prospívá mu) život s oběma rodiči. Žít v konfliktním vztahu plném nedůvěry není dobré pro žádného ze zúčastněných. Takže se nabízí 1. varianta: v manželství setrat pokud se obě strany dohodnou na tom, že chtějí žít v harmonickém vztahu a udělají k tomu jasné kroky (a protože se opakovaně ukazuje, že vlastními silami se to nedaří, vyhledáte manželskou psychoterapii) 2. varianta: nedohodli jste se na variantě č. jedna, tak se nabízí rozvod. I zde doporučuji abyste sám vyhledal psychoterapeuta, se kterým si urovnáte myšlenky, zklidníte své rozjitřené emoce a připravíte si rozumný rozvodový proces a dáte svému životu nový řád…