anonym Personál zeptal se před 13 roky
dobrý den, mám problém se sebou.nic mně netěší, jsem protivná na své blízké, neochotná, znechucená vším.mám tři děti a nezvládám je a ničí mně to.cítím se příšerně, že snad i tak vypadám. nesměju se, dělám vše s odporem. mám pocit, že nežiju, ale jen přežívám a nevím co s tím. jsem odporná už i sama sobě. bohužel to není přechodná deprese, ale trvá to delší dobu a nevím, jestli se to nezhoršuje. děti mně spíš otravují než těší a manžel taky. chut na sex žádná a vzrušení už vůbec ne. snad se nemusím léčit, ale pár rad bych určitě potřebovala.chci být zase aspon spokojená a v klidu.děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Petto, působíte jako při syndromu vyhoření (pohledejte o něm něco). Máte dostatek času pro sebe, pro odpočinek? Je třeba dělat i něco jen pro s vou radost, jen odpočívat, vyspat se, flákat se… Antidepresíva mohou napomoci stabilizaci. Pak doporučuji osobní seberozvoj psychologický – semináře, knihy, vlastní praxe – to, co by vás bavilo. Kniha – Miluj svůj život. Technika ESFT. Mějte se ráda, hladte se a ne se nenávidět… Děláte vše, jak to umíte nejlépe, tak se nebičujte, ale ocente. Máte-li chut, objednejte se.