Zdravím je mě 20let a mam pocit že nežiju, jen bloudím životem, nic se mě nedaří, nemam chut "žít" bojím se toho když ma někdo rád, bojím se že všechny zklamu, doma si moc nerozumíme, bojím se vyjadřit jakékoliv city. Jsem na VŠ, na kterou kašlu protože nemam žadnou motivaci, za tyden jdu na operaci a nechci aby se o mě někdo staral a nevím co mam dělat,… tenhle stav mě nevyhovuje chci byt zas štastny, hraju basketball kterej nebudu moct hrát kvuli operaci – budou mě rovnat hrudní koš… přítelkyni nemam protože mam v sobě trezor ve kterém jsou všechny city schované a holky odmítám, většinou to skončí tím že jim řeknu nema to cenu se mnou by jsi štatsná nebyla… Moje ex přítelkyně se semnou rozešla protože jsem byl víc v práci než s ní… ale furt jí mám v hlavě a v srdci…. nemužu si pomoct ale zda se mě že jsem kolem sebe vybudoval velkou zed přes kterou se ke mě nikdo nedostane… chci začít od znova ale nevím kde začít…

Milý Viky, děkuju za upřímná slova. Máte pravdu, začít lze různě a věřte tomu, že jakýkoliv způsob lepší, než žádný. Témat máte vskutku několik: 1. vztah k sobě 2. dovolit si přijímat lásku, péči 3. přiznat i nahlas svoji slabost (přijímat se takový jaký jste s láskou) 4. důvěřovat tomu, co cítíte a dát tomu místo, které citu náleží 5. umět si ošetřit srdce a důvěřovat mu, že je úžasně schopné regenerace a není třeba mít ho v trezoru. To jsou zjednodušeně Vaše témata a každé téma je na samostatnou práci. Budete-li mít chut, můžeme společně něco popracovat. Držím palce a hledejte aktivně cestu ven.