anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, s přítelem jsem byla přes 2 roky, z toho jsme se asi 10 krát rozešli. Vím, že na něm není žádná pozitivní věc pro mě, ale stále mám potřebu se k němu vracet. Jsem na něho přehnaně upnutá. Vždy ale když to ukončíme jen přemýšlím co kde a s kým dělá a jak mohl takhle rychle zapomenout. Jsem hrozně žárlivá. Spí se mi špatně a začla jsem i ze stresu kouřit. Nejhorší je, že bydlí ve stejné vesnici a všichni "přátelé" jsou JEHO přátelé. Nevím jak se mám od něj odpoutat a zapomenout. Přemýšlela jsem i o psychologovi, ale nevím jeslti to je až tak závažné… Mám tedy zajít raději opravdu k psychologovi nebo je nějaký účinný návod jak OPRAVDU zpomenout. Děkuji předem za odpověď…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Džano, zapomoneut není přesný termín – jde o to dát muv srdci to správné, omezené místo a uvolnit pouta závislosti na úrovni srdce, pohlavních orgánů. Dobrá je k tomu léčebná meditace (na kterou se můžete ke mne objednat). Můžete nalézt i odpoutávací inspiraci v knize: Egyptská magie lásky. Potřebujete věřit, že sama si dokážete zařídit kvalitní a naplněný život, že sebe máte ráda a zasloužíte si muže, který si Vás bude vážit a bude vás milovat. Držím palce.