Žiji v domácnosti se sestrou [20] a mámou..Bohužel si již pár let moc nerozumíme. Často jsem od nich slyšela, že si za to mohu sama..Máme odlišné zájmy. Jezdím na koních, jsem redaktorka malých novin..Máma se však vyžívá v sestřiným stylu a tak jsem si nejednou vyslechla zákazy, kritiku, kterou zde raději zveřejnovat nebudu..Nepamatuju si, že by jednå z nich přišla a řekla, že se mi něco povedlo..snažím se dodělat školu, ale máma ač si bere mé peníze odmítá na školu přispívat..Ted marodím a potřebovala bych Åntibiotika, ale máma řekla, že se jí nechce dávát zbytečně peníze za prášky..Máma už 3roky nepracuje..Nevím jestli jim dělám otloukánka a měla bych to řešit, nebo se mnou mlátí puberta..Jsem plnoletá takže už ke mně nemá povinost, ale bere si třičtvrtě z mojích peněz..Děkuju za názor.

Milá Sandro, to, co se Vám děje, je skutečně zlé. Skoro je to na žalobu, ale nemusíme jít rovnou do extrému – jen se, prosím, skutečně zařidte pro sebe – pokud chodíte do školy a je Vám méně než 26let máte ze zákona nárok na podporu (alimenty) od obou rodičů. Můžete se poptat na sociálním oddělení, jak by to bylo s příspěvky na bydlení, když se odstěhujete. Pokud budete chtít, můžete mi napsat na email a můžeme najít možná řešení. Opravdu máte právo žít v důstojném prostředí a nebýt otloukánkem.