anonym Personál zeptal se před 16 roky
i na to jsem dceru už připravovala, ale řekla mi jestli chci at jdu, ale bez ní. Mám se nechat připravit o dítě

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá studentko, věřím, že řešení se podaří nalézt – nějak jsi nepsala o rodičích, rodiče mohou omlouvat nepřítomnost, a je-li ti více než 18, jsi to ty, kdo se omlouvá. Škola mívá stanovený počet hodin, který žák může chybět, aniž by dělal přezkoušení. Nic horšího než přezkoušení z předmětů pro uzavření klasifikace by ti hrozit nemělo. Natrénujte s psycholožkou rozhovor s ředitelem školy, ve kterém si ujasníte možnosti jedné a druhé strany. Rozhodně se nevzdávej a tuto školu dokonči – na to máš právo (kdyby bylo nejhůř, můžeš o spolupráci požádat např. českou školní inspekci)