anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, jsem studentkou čtvrtého ročníku střední školy a dostala jsem se vlastní hloupostí do komplikované situace. Dva týdny před ukončením klasifikace jsem přestala chodit do školy, důvodem byl strach z lidí ve škole, kantorů i spolužáků – psychický tlak. Během těchto dvou týdnů jsem začala chodit k psycholožce a se svými problémy něco dělat. Psycholožka mi pomohla a nadále pomáhá, ale je zde další problém, potřebovala bych omluvenku na tyto dva týdny, ale ani ta psycholožka, ke které chodim mi jí nenapíše, jen mi napsala potvrzení, že mám psychické problémy. Což ale toto škola neuzná jako řádnou omluvu. Omluvenka od lékaře není dostačující. Nevíte o nějakém řešení? Předem moc děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jano, ono chování vašeho přítele není zcela slušné… snad vám dává jinak pocítit vaši jedinečnost. Žárlivost bývá spojena s touhou vlastnit druhého (láska je o svobodě, dobrovolnosti…) a také s nejistotou o vlastní ceně. Jindy žárlivost může být důsledkem toho, že partner dává lásky jen půl – proč nejste manželé? A často se v problému mísí všechny uvedené faktory. Tak, jak jste nalezla mne, jistě najdete i nějakého psychoterapeuta ve vašem regionu.