anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobry den tak muj celej zivot da se rict je na ….. nic co bych chtel se nedari uz mne proste prestal bavit zivot nekolikrat jsem i uvazoval s takovym zivotem skoncovat je mi 23 let proste jak doma tak v praci treba .. muj tata totiz je muj mistr uz nekolikrat jsem s nim mluvil kdyz treba dostane nervi v praci se mu neco nepovede … tak ty nervi si vyleva na mne beru taky jo do uvahy je to mistr ma taky svejch problemu dost ale stejne ja uz vseho mam po krk celej muj zivot je totiz mimo nic z toho cobych si predstavoval nesplnuje moje predstavy o zivote nejsem milionar mam na krku hypoteku atd.. nic velkeho v zivote jsem nedokazal potreboval bych poradit co dal? dekuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Uff , žádná malá potíž… Když ti napíšu, že základ je mít rád svůj život, asi mi namítneš, že to nejde. Prostě jde a jít to musí. Jen cesta přijetí je cesta k proměně jak psychiky tak reality. Taky je to vztah k sobě samému – nauč se mít rád sebe – sebe v zrcadle, měj k sobě vztah jako ke svému kamarádovi, pečuj o něj, udělej pro něj to, co potřebuje, potřebuje pochopení a tvou lásku a péči.Pokud máš pocit, že spolupráce s tátou ti víc bere než dává, pak jdi jinam… třeba se vztah pročistí a až se vrátíš, bude to již jiné. Budeš-li mít chut, domluv si se mnou konzultaci – ona praktická péče má jinou "sílu" i efekt.