Dobrý den, Jsme s partnerem 5let a máme 5měsíčního syna. Přišla jsem mu na pár sms a také schůzky s jinými ženami. Partner je o 5 let mladší. Mně je 28 a jemu 23. Celý vztah jsem mu nevěřila a podezírala ho ze špatných úmyslů, když někam měl jít, tak jsem měla hloupé poznámky atd… Toto trvalo doteď až jsem ho k tomu dohnala. Vše jsem si uvědomila a přítel přišel s tím, že si chce užívat a dohonit, co zameškal. Domluvili jsme se na tom, že mu dám půl roku na to, aby si ujasnil, co chce, ať si užije a vrátí se jen tehdy až to bude mít vyřešené. Myslíte, že jsem se zachovala správně? Co když si zvykne a nebude se chtít zbavit ani milenky, ani mě? Měla jsem ho opustit hned? Miluju ho, tak je to vše těžké a dělám unáhlená rozhodnutí. Zjistila jsem, že mu vadí, že nemám žádné plány a cíle a že nejsem úspěšná alespoň z půlky jako partner. Je pravda, že momentálně se starám o syna a na ostatní činnosti nemám čas. Ale chci zase brzy pracovat a v něčem se zdokonalovat, jen jsem zatím nepřišla, v čem.

Milá nenámá, správné? Z jakého úhlu pohledu… Udělala jste to tak, jak jste v danou chvíli uměla nejlépe. Když máme problémy s důvěrou ve vztah je třeba zvážit, zda se to netýká i důvěry v sebe sama – proč jste si nepřipadala pro partnera dost dobrá? Chápu, že v tuto chvíli, když se staráte o malé dítě, nemáte mnoho prostoru pro jiné činnosti… Uvědomme si, že že žijeme tady a ted a druhý je samostatný a svobodný tak, jako vy – můžete se na něčem domluvit, sama vnitřně si můžete dát vnitřní limit půl roku, ale ten druhý, necht dělá, co uzná a vy se podle toho můžete zařídit. Moc nerozumím, zda spolu bydlíte i nadále nebo bydlí jinde… Jednejte tak, abyste ze sebe měla dobrý pocit… Varianty jsou možné různé… Držím palce.