Dobrý den , asi čtvrtým rokem trpím nějakou psychickou poruchou, která se ale bohužel podle mého stupńuje. Z 90% převládá šílená (ne)nálada!! Ikdyž se vyskytne světlý okamžik kdy vše pouštím tak nějak kolem sebe a je mi dobře, není žádný problém aby se vše během minuty obrátilo zpět, k horšímu. Zkoušel jsem už i poradnu, ale sezení mě nepřineslo žádnou změnu. (byl to nějaký terapeut) Dva roky zpět jsem taky navštívil psychiatra, ale ten mě bez nějakého zjiš´tování chtěl nasadit prášky a před tím mě dal docela podrobný výklad o vedlejších účincích. (nakonec jsem raději utekl) Prozatím jsem to snášel docela hrdinsky, ale to už mě nebaví. V práci docela hodně cestuji autem a prášky které mě byly nabídnuty se do auta moc nehodí (únava atd) O práci přijít nechci, ale nechat se vnitřně likvidovat, to už taky ne!!! Děkuji za jakoukoliv radu V. 30let

Milý VS, i když bych vám ráda poradila, tak nevím, co je šílená nenálada – můžu to jen tušit… Sám tušíte, že problém je složitý a jednoduchá rada přes net asi nepůjde ;). Psychofarmaka jsou tou nabídkou jednodušší cesty s možností, že zafungují nebo jen trochu… Šílená nálada je destrukce – jakou destrukci ve svém životě jste rozjel? jaké jste otevřen? Jaká část duše volá touto cestou o pozornost? Můžu nabídnout své služby, zkusit vás nasměrovat na cestu, když poznám vás, vaše směřování a uvažování, ale jdnoduchou radu nikoliv. Je třeba pracovat s myšlenkami, emocemi, postoji. Přeji dost odvahy a vytrvalosti vydat se na tu náročnou cestu sebetvoření.