Dobrý den, jmenuju se Eliška a je mi 12let. Byla jsem úplně v pohodě dítě až do té doby kdy jsem v 6. Třídě začala chodit s mim spolužákem (můžeme mu říkat třeba Matyáš) .. Byl to nádherný vztah, trávili jsme spolu skoro všechen svůj čas už jsem myslela že je to ten pravý..byli jsme spolu půl roku! jenže v létě se na soustředění všechno zvrtlo, začal me ignorovat a já nechápala co se děje. Nebyla jsem schopná ani vylézt z pokoje. Furt jsem brečela ale doufala že se všechno zlepší..ale nezlepšilo, rozesel se semnou.. potom když se šlo v září do školy nějak jsme se tak vzájemně ignorovali a já byla v pohodě. Jenže jsem si na začátku října našla nového kluka(např. Tomáš) , ale vlastně jsem se snažila jenom nahradit Matyáše.. Matyáš byl najednou na mě hrozně hnusnej, a vymyslel si že jsme spolu spali, takže se mi celá třída vysmála a říkali mi děvko :). Na to konto jsem se začala sebepožkozovat, a to fakt hodne. Řezala jsem se do stahne, protože mi to pomáhalo.. teď nedavno jsem se rozešla s Tomášem .. protože jsem to ještě chtěla zkusit s Matyášem.. chyběl mi. Jenže 9.11. jsem zjistila že si našel novou holku.. hrozně mě to mrzelo, navíc furt musim kontrolovat jestli náhodou nejsou online a nepisou si.. už jsem mela zase sto chutí si tu jednu žilku naříznout nebo to všechno definitivně vzdát a zabít se.. řekla jsem si ale stop!tohle je moc, potřebuju poradit. naštěstí mám pár kamarádů kterým se můžu svěřit, ale dospelacka rada je proste dospělacka rada.. :).. děkuju

Milá Baru,
vím, že je možné se zamilovat a randit i ve dvanácti, ale je to skoro brzo … v tomto věku člověk patří k tatínkovi a k mamince a užívá si zábavu s kamarády… to je takové optimální … jakpak vy to máte s rodiči? jinak je třeba vědět, že potřebujete umět být sama se sebou, mít se ráda a mít své zájmy, učit se něčemu … hrát si … ty jsi skočila do vazby – závislosti na člověku, aniž bys byla samostatná … je to pro tebe výzva, zda ty máš lásku a uctu k sobě a ke svému životu … jestli potřebuješ, najdi si psycholožku ve škole nebo metodičku primární prevence a prober své trápení …
držím palce